Tilbake til Ut å fly

Juni 2015

Hjem Privat: Forum Ut å fly Juni 2015

Dette emnet inneholder 52 svar, har 8 deltakere og ble sist oppdatert av  Tom 4 år, 5 måneder siden.

Viser 8 innlegg - 46 til 53 (av totalt 53)
  • Forfatter

ThomasB
    Deltaker

Får vel prøve Cuben igjen, etter vellykket jomfrutur for noen uker siden. Prøver å være der før 14, håper å treffe noen da 🙂

Svein-RuneF
    Deltaker

Fikk en del flytid på Rasarud i dag, men nå står jeg her ferdigpakket til å dra hjem med flatt batteri på bilen. Har vært litt i meste laget med vind, men har kommet trygt ned uten noen skader eller uhell. 🙂

Trondhjem
    Deltaker

Gøy med masse flytid
    Mindre morro med flatt batteri på bilen
    Håper du har hjelp der nede

OAF
    Flyr noe

ThomasB
    Deltaker

Ble bomtur på meg idag. Greide å glemme vingerøret hjemme. Heldigvis skjedde det på en dag med så mye vind at jeg kanskje ikke ville flydd Cub likevel…

Var ingen der da jeg kom kvart over to, men møtte Svein Rune da jeg dro 🙂

Tom
    Moderator

jeg har fri i dag. Skal snart ut på Rasarud og fly. Kanskje får jeg med meg Arnulf også. Litt vind men håper det går greit.
    Skal ha med meg landingsfly for å prikke inn noen 10’ere he he he 🙂

tom ...........

Tom
    Moderator

Vimpelen som Odd Arne satt opp og som har vært festet i gjerde er fin å se på via webcam. Da får man en
    indikasjon på hvor mye vind det er. Men noen har flyttet den.

tom ...........

Tom
    Moderator

Mange fine turer i dag med BigStick og SweetStick. Hjemme vekslende vær vind og regn.
    På Rasarud var det helt perfekt.

Kjøpte 5l bensin på hjemveien. Jeg blander i olje selv 3%.
    Dette er hvertfall 4. Gang jeg fyller. Da har jeg flydd opp 15 liten bensin med Big Stickene 🙂

NB: som dere ser er vimpelen på plass igjen. Da går det ann å følge med på forholdene der ute 🙂

• Dette svaret ble endret 4 år, 5 måneder siden av  Tom.
    Attachments:

tom ...........

Tom
    Moderator

Fin varm kveld på Rasarud.
    Vindstille. Fløy mange landingsrunder. Det ble nok noen 10’ere og 8’ere samt noen for langt.
    SweetSticken uten flaps kommer fort inn og seiler ganske langt når det ikke er motvind å lande i 🙂

NB! Myggen har kommet.

• Dette svaret ble endret 4 år, 5 måneder siden av  Tom.

tom ...........

Viser 8 innlegg - 46 til 53 (av totalt 53)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.