Tilbake til Klubbprat

Klubben

Hjem Privat: Forum Klubbprat Klubben

Dette emnet inneholder 2 svar, har 1 deltaker og ble sist oppdatert av  Tom 4 år, 10 måneder siden.

Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
  • Forfatter

Tom
    Moderator

Ser i siste utgave av medlemsbladet oversikt over klubbene.
    For vår del har antall medlemmer sunket fra 36 i 2011 til 27 i 2014.
    Dyster lesing.
    Aktive som flyr er mel ikke mer enn max 8??
    Hvordan skal vi klare å øke medlemstallet, og ikke minst aktiviteten?

• Dette emnet ble endret 4 år, 10 måneder siden av  Tom.

tom ...........

Tom
    Moderator

..

tom ...........

Tom
    Moderator

Som litt underholdning og forhåpentlig inspirasjon, legger jeg ut en video fra vinteren 2011-2012. Først i denne filmen er Roys BigStick.
    Ikke vanskelig å se hvor jeg fikk min inspirasjon fra. Senere i filmen er Per Erik igang med motorsjekk.

Slik som jeg ser det, hadde vi adskillig større oppmøte bare for et par år siden. Da var det gjerne aktivitet hver helg hele vinteren. Mulig været og forholdene ikke har vært like gode de to siste vintrene, også med tanke på at veien ned ikke brøytes osv. osv. men nå er forholdene ideelle for de som har lyst å prøve. På denne tiden av året når det er snø på jordene utenfor stripa er det gunstige forhold for den som ikke flyr så mye.

Ser vi på medlemslisten har klubben nå 27 medlemmer. Men med Max 8-10 som er aktive er det langt bortimot 20 som ikke flyr???

Jeg oppfordrer disse til å stille på Rasarud med sine fly. Jeg skal sette av tid slik at de som ønsker å komme igang får hjelp og instruksjon.

• Dette svaret ble endret 4 år, 10 måneder siden av  Tom.

tom ...........

Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.