Tilbake til Ut å fly

Vinter 2017

Hjem Privat: Forum Ut å fly Vinter 2017

Dette emnet inneholder 0 svar, har 1 deltaker og ble sist oppdatert av  Knut A. Hansen 2 år, 9 måneder siden.

Viser 1 innlegg (av totalt 1)
  • Forfatter

Knut A. Hansen
    Deltaker

Som (gammel) nybegynner skal jeg ikke klage på at dere etter mange år er lei av å fryse på hender og føtter, men jeg har vært ute mer enn 10 dager så langt iår i meget bra og rolige forhold på Steinsfjorden, mest på Sundvollstranda. Har endelig oppnådd noe som kan kalles progresjon, men jeg savner noen andre å fly sammen med pluss at jeg er ute etter å finne ut av en del tekniske spørsmål. Oftest går jeg fra stranda og rundt Svinøya og tilbake mens flyet surrer over meg, en tur på akkurat 2 km og batteriet går tomt litt før runden er over. Noen går tur med bikkja, mens jeg går tur med flyet!

Imorgen 18 feb skal det være et 5 timers (10-15) arrangement i Hole Kommunes regi på isen Sundvoldstranda, og jeg ble spurt om jeg ikke kunne være tilstede og fly litt som en tilleggsaktivitet, men jeg kan ikke på lørdag (og uten noe flybevis har jeg vel heller ikke lov)!

Det jeg egentlig lurer på er hvor varmt det må være før RMFKs medlemmer kommer ut av hiet og begynner med en forventningsfull mine å glane skrått oppover (med sola i ryggen) igjen?
    Mvh Knut Hansen

Viser 1 innlegg (av totalt 1)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.